Teme principale
- Actualitati
- Anchete
- Interviuri
- Vox populi
- Politic
- Social
- Economic
- Cultura.Invatamant
- Caleidoscop national
- Panoramic sportiv
- Divertisment
- TV ARTPRESS
Prima paginĂŁ (PDF)
Newsletter
Aboneaza-te pentru a primi buletinul de stiri prin email
18.06.2024 00:15
În județul Dâmbovița, sesiunea iunie-iulie 2024,
Examenul de Bacalaureat a început pentru 3080 de elevi
*Bacul a debutat cu probele de evaluare a competențelor lingvistice și digitale *2634 de elevi sunt înscriși din seria curentă (85,52%), iar 446 de elevi sunt înscriși din promoția anterioară (14,48%)!
Inspectoratul Școlar Județean Dâmbovița informează, prin intermediul unui comunicat de presă, că examenul național de bacalaureat, sesiunea iunie-iulie 2024, începe cu probele de evaluare a competențelor lingvistice și digitale conform următorului calendar: 17-19 iunie 2024 - Evaluarea competențelor lingvistice de comunicare orală în limba română – proba A; 19-20 iunie 2024 - Evaluarea competențelor lingvistice de comunicare orală în limba maternă – proba B; 19-21 iunie 2024 - Evaluarea competențelor digitale - proba D; 25-27 iunie 2024 - Evaluarea competențelor lingvistice într-o limbă de circulație internațională.
„Candidații sunt repartizați în săli în ordine alfabetică. Listele au fost comunicate cu 24 de ore înainte de prima probă. Evaluarea competențelor lingvistice pentru limba română, limba maternă și limba modernă, precum și a celor digitale se realizează, pentru fiecare candidat, de către doi profesori examinatori, dintre care unul este cadrul didactic care a predat disciplina respectivă la clasă, iar celălalt este un alt cadru didactic, de aceeași specialitate, din unitatea de învățământ. În situațiile în care această condiție nu poate fi îndeplinită sau în cazurile în care cadrele didactice se află în incompatibilitate, profesorii examinatori vor fi selectați din alte școli.
Rezultatele obținute de fiecare candidat la probele de evaluare a competențelor lingvistice de comunicare orală în limba română, în limba maternă și într-o limbă de circulație internațională nu se exprimă prin note sau prin calificative admis/respins, ci prin stabilirea nivelului de competență corespunzător, în concordanță cu grilele naționale sau europene. Rezultatele evaluării la proba de evaluare a competențelor digitale se exprimă, de asemenea, prin stabilirea nivelului de competență în raport cu standardele europene recunoscute în domeniu și în conformitate cu prevederile metodologiei de examen.
Violeta Stanciu
Comentarii
sau
AdaugĂŁ comentariul tĂŁu daca nu ai cont facebook
Din aceeaÂși categorie
Conferința „Rolul comunității în prevenirea și combaterea recidivismului”Sfințirea Bisericii Parohiei Alba, eveniment spiritual înălțător
Daruri pentru copiii din unitățile de învățământ
„Povestea iei”
Titularizarea fără examen a profesorilor suplinitori
Angajarea elevilor și studenților pe perioada vacanței
Mijlocitorul veșnic al mântuirii noastre
„Întâlnirile Babel”, un spațiu relaxat de împărtășire a ideilor
85 de școli din România, inclusiv 3 din Dâmbovița, primesc finanțare prin PNRAS
Cadrele didactice primesc o majorare salarială de 7%
Editorial
Implicarea moldovenilor în aderarea țării la UE
Deschiderea negocierilor de aderare a Republicii Moldova la UE este un eveniment istoric, fără precedent, care trebuie abordat corespunzător, cu toată responsabilitatea momentului. Pentru succesul acestui demers, Clubul "Moldova-UE" propune 10 repere care să ghideze întregul proces de negocieri până la aderarea deplină a Republicii Moldova... [citește tot...]
Posta redactiei: fii jurnalist !
Fii jurnalist, introdu propriile tale stiri, fotografii, scrisori deschise, sesizari in sectiunea dedicata postei redactiei.